Dag 6.

Dag 1-En bild på mig+5 fakta om mig själv
Dag 2-Något jag saknar
Dag 3-En gammal och en ny bild på mig själv
Dag 4-Din facebook profilbild med flest likes och hur många den har
Dag 5-Vad jag är rädd för
Dag 6-Något som har förändrat mig liv
Dag 7-Mina bästa vänner
Dag 8-Något jag saknar
Dag 9-Bild på mig tillsammans med mina syskon
Dag 10-Något jag längtar efter
Dag 11-Mina föräldrar och 5 fakta om dom
Dag 12-Vem jag pratar med när jag verkligen behöver prata




Justin. Han har seriöst förändrat mitt liv.. nu kommer Justin  först. om någon säger sågot taskigt om Justin, jag blir på värre humör än vad jag NÅGONSIN blir. När jag är ledsen tänker jag på Justin, att han typ tröstar mig. Justin finns i mina tankar varje dag, och han finns överalt. Jag älskar dig Justin! ♥♥♥


Postat av: Daniella - 12 - Mode & vardag

SVAR: Härligt att höra!

Jag mår fint tack. Vad gör du då? :)

2012-04-12 @ 12:23:30
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback