Dag.1

Dag 1-En bild på mig+5 fakta om mig själv
Dag 2-Något jag saknar
Dag 3-En gammal och en ny bild på migsjälv
Dag 4-Din facebook profilbild med flest likes och hur många den har
Dag 5-Vad jag är rädd för
Dag 6-Något som har förändrat mig liv
Dag 7-Mina bästa vänner
Dag 8-Något jag saknar
Dag 9-Bild på mig tillsammans med mina syskon
Dag 10-Något jag längtar efter
Dag 11-Mina föräldrar och 5 fakta om dom
Dag 12-Vem jag pratar med när jag verkligen behöver prata





5 fakta om Alva:

1. Jag är mörkrädd, höjdrädd, småkryp rädd, spruträdd...
2. Jag HATAR falska vänner.
3. Jag är förkyld :(
4. Jag längtar till sommarloooooooooov
5. jag har blå mysbyxor på mig.


hahhahahahahhahahaaaaaaaaaaaaa



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback