Hemma och sjuk.

Godmorgon... sitter här hemma och är sjuk... eller, känner mig mycket bättre nu så kommer till skolan imorgon.
Mådde jätteilla i morse, och så bestämmde vi att jag skulle stanna hemma för säkerhets skull. och nu mår jag mycket bättree, vill till skolan och visa min nya hårfärg!

Men är hemma och tar det lugnt idag. det är det bästa! Ska inte sitta så mycket vid datorn idag, för då blir det som att jag skippade skolan för att sitta vid datan kan jag tycka... och det blir lite fel då. Men ska i alla fall försöka skriva klart det där andra inlägget, ( det där låååånga ) och sen vila, äta, läsa. min dag. Typ. hoppas ni får en bättre och roligare dag än jag!



mitt hår ser inte ut sådär, det är ljusare... men ni får se fler bilder på mitt hår i framtiden ;) Kram!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback