Med Linda, Alva och Julia.

Hej! Inte världens bästa uppdatering igår, jag vet. men var ensa hemma, sen gick jag till Julia och sov där med Alva också. det var mys! Sen idag så gickvi ner på stan, jag köpte en ny tröja, ( hihi ) ska köpa en rosa/orange sån också. När vi gick hem var våra fötter iskalla, skorna läckte... så vil fick bada dem när vi kom hem. är ju skit väder igen, flera cm snö! ieudlhier.ogkäprtfgö! Men aja, April väder kallas det! -.-

Ikväll ska jag sova hos Cornelia, det blir asnice! ♥ får se vad vi hittar på, något kul! :P

Just nu är jag med Linda, Alva.s och Julia. vi ska pyssla och så! Ikväll kommer mamma och pappa hem från kryssning också.


( bild på tröjan och dem nya jeansen kommer förhoppningsvis idag! )  kram!



Postat av: Sofia N

Sv: Rolig att du ville vara med och vill du att jag ska göra en video blogg där jag lottar ut veckans blogg?



Kram.



2012-04-14 @ 17:41:04
URL: http://ssofian.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback