----

Du heter: Alva Maj Katarina Fjellström Bieber
Är du singel? jaoo
Om fem månader: Tar det som det kommer...
Du samlar på: Kapsyler när jag var liten, HAHA. men inget nu.
Gröna eller röda äppel: Röda !!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag brukar aldrig ringa, bara sms:a eller skypa eller chatta på facebook eller något. och då men olika, Cornelia, Hannah, Linda, och flera.
Gillar du golf: Minigolf ja, men har inte spelat vanligt..
Vilken tid gick du upp idag: Klockan 9 tyyp
Har du sovit i din egna säng inatt: Jaooo
Har du strumpor på dig nu: nä.. ^.^
Hur svarar du i hemtelefonen: Hej det är Alva.
Hur svarar du mobiltelefonen: hej det är Alva.
Vad ska du göra ikväll: Middag hos Julia!
Vad ska du göra imorgon: Fixa och trixa..
Var vill du bo när du blir stor: På landet eller utomlands.
Är det okej att gråta: JAA!
När grät du senast: Ganska länge sedan. jag är glad nu!
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommar och Vår!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skcika lite till fattiga barn, köpa allt jag vill, åka på massor Justin Bieber konsärer utomlands, massor.
Bär du glasögon eller linser: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 9-11
Har du piercing: noo
Vill du gifta dig: Ja!
Vill du ha barn:
Japp.
Solar du ofta: Ja! det är jätteskönt!
Gillar du att dansa: Bara fristående... haha
Är du flygrädd?: Neje
Hur vig är du: ganska vig, går ju på gymnastik ;)
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten!
Vilken är din favoritglass: måånga, nästan alla.
Tror du på ett liv efter döden: ja
Tycker du om sushi: namm
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, eller chips. möjligtvis frukt.
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp
Har du tandläkarskräck: Nääjj
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget, båda lika mycket :D
Vilken ögonfärg har du: Olivgrön!
Vilka hårfärger har du haft: Blond och brun.
Vad har du fobi för: SPRUTOR!
Kan du vissla: nej D:
Har du någon gång gråtit dej till sömns: jaaa :(
Biter du på naglarna: nej
Är du beroende av något: Justin Bieber och godis..
Röker du: Nej!!!
Brukar du bädda sängen: nej. bara när jag ska byta lakan... xD
Hur många timmar sover du på en natt: typ 8-9
Senaste bok: Dårhus
Har du kysst någon under den senaste veckan: nej.
Vad var det senaste du skrev på msn: Jag andvänder inte msn...
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, i ett nytt hus... mitt är över 100 år... D:
Vem kramande du senast: Selma :)
Saknar du någon nu: JAA!
Hur många lampor har du i ditt rum: typ tre tror jag..
Vem ringde dig senast: mammam
Vad är du allergisk mot: Nadaa
Var du glad igår: Jaa :)
Vad är din favoritfärg: Gul :D
Sminkar du dig: Ja..
Hur ser ditt rum ut: Krasch. haha men väldigt stökigt just nu.. :P
Känner du dig värdelös: När det inte går som jag vill..
Känner du någon som har tagit självmord: Nej. inte vad jag vet!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback