En "mening" om alla i min klass..

Lovade ju en  om varje person i min klass..:

Josefine : En av mina bästa vänner som är jätterolig, och hur bäst på att rita !
Hannah: jättesnäll tjej som jag kännt  från dagis, också en väldigt nära vän.
Alva.s: Du är en av mina bästa vänner du med, och du är jätteduktig på att rida! inte för att jag har sätt dig rida, men jag antar det.. :P
Linda: Du är en jättefin vän, som går mig närmre och närmre. Du är jätte duktig på att fota, och den ända jag kan berätta ALLT för.
Ebba: Ebba, du är en tjej som började i klassen i trean, du har vi kommit ifrån varann lite, men jag hoppas vi alltid kan vara vänner!
Julia: En av mina fina bästavänner, som alltid är lika snäll och rolig ! Vi har kännt varann jättelänge, och vi har så kul ihop!
Saga: Du är en jättefin vän, som typ är min granne, ibland kan du få ryck, och börja skratta åt allt du ser, haha, du är bäst!
Adam: En liten kille i min klass som är snäll och jätte rolig, haha ;)
Samuel: En jättesnäll och rolig kille, med bra humor.. haha :D Sen är du bra på fotboll och sånna grejer också ;) förrästen: Arnold sa Nej :(
Jacob: En snäll kille med lite skum humor ibland... haha, sen är du jättebra på hockey :3
William: En snäll kille som har jättekul garv, senb är du också bra på hockey :)
Isak: Näääääeeeej, men det var ju askul! hahahhaha, skojar bara, men du är snäll och rolig :)
Philip: Du är rolig och snäll, och jättebra på basket! ;)
Tim: Snäll kille, men känner dig inte så bra :s
Jocke: känner dig inte heller bra, men du är snäll och lite rolig också :)
Assan: Du är snäll och rolig, och bra på handboll :)
Jojje: Jättesnäll och rolig, och gillar att visa och berätta saker.. ;)
Simon: En snäll och lite rolig kille som jag inte känner så jättebra, :s
Gustav: snäll och rolig kille, väldigt mogen och har bra humor ;)


Tror det var alla, om jag har glömt någon, säg till... ;)









Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback