Historiska Muséet idag...

hej!
Idag ska klassen åka till Historiska Muséet. vi ska först få gå en guidad tur, och sedan lite själva. det kommer bli okej. bättre än en vanlig skoldag i alla fall.
På bussen sitter jag typ med Alva.s och Hannah, tror jag. och kanske om  jag frå¨gar riktigt snällt, kanske jag får låna Hannahs mobil och blogga på bussen... hihi ^.^

Aja, nu måste jag gå upp och fixa mig, för sedan kommer Julias mamma och skjutsar  ner  mig och Julia till bussen. Kraaam.



Jag och Hannah för typ 1000000000 år sen.

Postat av: Du vet nog vem jag är.. -.-

FÖRLÅT FÖR ATT DU INTE FICK LÅNA MIN MOBIL! INTERNET KOSTAR LIKSOM.. :(



PUSS OCH KRAM <3

2012-02-21 @ 13:47:56
URL: http://hannahmarsvin.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback