Till alla Justin Bieber hatare.

Hejsan alla som hatar Justin Bieber, ta er gärna tid och läs denna text. det skulle göra mig glad.

Varför hatar ni Justin Bieber? vad har han gjort er? "han är ful" säger många som svar på den frågan. MEN, och? måste man vara snygg för att bli älskad? tänk om du föddes ful, skulle jag hata dig då ? Nej, jag bryr mig inte omn det.

Det är ooooooooooooomooooooooooget att säga att man HATAR någon. han har ju inte änns gjort dig något? jag är säker på att det är grupptryck.

Och Justin är inte bög. om ni säger att han är bög så vet ni inte vad det är för något, för Justin har en flickvän. och om Justin hade vart bög, och ?? jag hade älskat honom exakt lika mycket ändå! det är ju samma Justin! Och det är absolut inget fel med att vara bög. ni kallar justin för något han inte är, alltså har ni fel !

Och alla beliebers, om ni hör någon säga att Justin Bieber är bög, bry er inte. för NI vet att den personen har fel. den säger så bara för att passa in. varför skulle den annars säga det?

Man lägger oftast inte ner energi eller bryr sig om dem man hatar, men alla som "hatar" justin bieber säger det hela tiden, klagar på allt dem hör om honom, och kallar honom bög eller bäver. Jag tror att sanningen är att ni faktikst inte bryr er alls. eller kanske till och med gillar Justin! det är bara alla andra, som klagar och då hänger du på- du tycker det ät tuffare än att älska justin.

Om du inte vet något om Justin ska du inget säga, då framgår du bara som tönt. det är som om att jag inte vet nååågonting om idol ( tex..) och så kommer jag och säger att det suger och är sämst i värden. lixom? vaaa??? det går ju inte...!  Man ska bara vara tyst.


Justin är en sjuuuuuukt begåvad kille, som har kommit jättelångt, på bara några år. Han har fans över hela värden som älskar honom, och du, om just du hatar han tror jag inte att han bryr sig särsklit mycket om det. Han har redan så många haters, varför då inte en till? vad är det för skillnad? ingen... därför bryr han sig inte om dig, och ingen annan som hatar honom heller. Man ska inte bry sig om folk som hatar än. och han har såååååååååååååå många fans som han älskar, han gör allt för att få träffa sina fans.

Jag fattar inte varför änns bry er om att hata Justin Bieber. han är en begåvad söt kille som inte har gjort dig något. Du är bara avundsjuk, annars skulle du inte hålla på såhär, det är omoget att hata någon. och speciellt en som inte har gjort dig något.

Tack och hej hoppas ni tog åt er.





Postat av: Malvina Porsmyr

Vad fint skrivet Alva! Håller helt klart med dig, även om jag inte är ett stort fan. Men han är ju jätte begåvad! (Och snygg...hehe) :D Kram

2012-02-24 @ 17:24:57
URL: http://malvinaporsmyr.webblogg.se/
Postat av: Alva S

alva jag tycker att du har rätt även om jag tycker att han låtar e urkassa och att han absolut inte är snygg så hatar jag inte honom ändå, så du vet. O.o hehhe kossamu

2012-02-24 @ 18:14:37
URL: http://har ingen blogg -_'

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback