Bio med tjejernaa

Ska på bio och kolla på The Hunger Games med Jossan och Hannah. det blir nice! poppcorn och de antar jag att vi kommer proppa i oss också.. hehe.. hoppas ni får en lika kul Lördagskväll som jag! hihi.

Hitills har jag vart på rundvägen med Hannah, Jossan, Alva S och Julia, sedan rammlade Jossan, vi gick hem till mig och fixade hennes sår, sedan gick vi bort till flygfyren ( ICA ) och köpte glass. sen gick jag hem och snart är det middag. helt enkelt en super duper dag!

Men nej, nu måste jag faktiskt byta om och göra mig lite fin inför Bion. Vi hörs när jag kommer hem antar jag! Puss ♥



HAHA

Postat av: Du vet nog ..

HAHAHAHAHAHAHAHHGAHAGHAGAHGAHGAHAH ... Bäst ;)

2012-03-25 @ 11:03:41
URL: http://hannahmarsvin.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback