Bloggpaus

Tills jag får lust igen..

Igår var jag först med Traste, Julia och Linnea på stan. köpte nya snygga jeans och en eyeliner. och så köpte jag också så hääääääääääääääär mycket fika... mums ♥

Efter det gick jag, Julia, Hannah och Jossan och åt på mc donalds. det var gott!

Idag gick jag hem efter lunch, jag hade jätteont i magen :( men nu är det bra! Farmor tog handom miiiiig ^^ ♥
Senare kom Min faster Anneli, med sin hund Dogge. dem hade med sig en extra hund också, Rex. ( min faster jobbar på hunddagis så hon är ganska ofta hundvakt ) Just nu sitter vi i teve rummetoch myser. ska vara lite social nu, mamma kommer hem om några timmar. hon har vart på läger, och pappa har åkt till tyskland, han kommer hem på Måndag.

Aja, ses nån vacker dag! Puss! ♥


Postat av: saga

Hoppas du mår bättre!

btw, gud vad fin bild! :) <3

2012-03-16 @ 22:32:34
URL: http://sagavarnamnet.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback