.

Är du kär? jaaa
Är du en sportfåne? nja
Är du rik? Haha, ganska skulle jag villja säga :D
Är du fattig? nej.
Är du trött? nää inte så :)
Är du shoppingsugen? ja lite kanske
Är du töntig? hhahaha?
Är du ressugen? ja!
Är du skolsugen? nejee
Är du irriterad? nej ?
Är du saknad av nån? vet ej
Smeknamn? Elvis
Bästa tidningen? Frida typ
Hur sminkar du dig? mascara, ibland puder eller ögonskugga.
Hur många timmar sov du inatt? minns inte när jag la mig... HHAHA
Vilken film såg du senast? nån random film på musiken...
Vilken internetsida besökte du senast? facebook / blogg.se
Vad sa du senast till vem? okej. till mamma :D
Vad gjorde du i förrgår? Jag gjorde mycket, var i skolan (hos nollerna!) var i stallet med Julia och köpte ny cykel.
Vad har du gjort idag? Idag har jag.... vart i skolan och haft ganska roligt!
Vad ska du göra idag? Tjej fest! weaaay
Vilket land besökte du senast? England..!
Hur många snälla känner du? oj, många!
Vad såg du senast på tv? biggest looser. hahah
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Philips
Senaste köp? present till Julia... moahaha
Vad har du dåligt samvete för? inget just nu.
Vad har du för skor? Converse
Vad har du på dig nu? blå jeans, vitt linne, orange/rosa tröja, går kofta, grå strumpor. 
Vilken musik har du lyssnat på idag? Justin Bieber..♥
Är du vegitarian? nää
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? ja det är klart :)
Vad heter dina kusiner? Esther och Thelma.
Vad drack du senast? mjölk
Gillar du att laga mat? ja! Det är ju kul!
När sjöng du senast ? typ nyss.. hihi
Håller du det städat? nej tyvär..
Vad gör dig lycklig? Justin, familjen, vänner, djur, min fina klass, musik.


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback