hejsanjojo

1. Är du singel? ya!
2. Längd? 1,53
3. Lakrits eller choklad? båda.. mmm
4. Röker du?  neeeJ!
... ... 5. Fullständigt namn Alva Maj Katarina Fjellström
6. Födelsedag 3 mars
7. Ålder? 13
8. Vart du bor? Norrtälje
9. Bästakompis Cornelia Berg ♥
10. Vem ringde dig senast? någe nummer jag inte känner igen..
11. Vem smsade dig senast? Hannii
12. Vem kramade du senast? mamma
13. Din relation med dina föräldrar fattar inte?
14. Hur är relationen till dig ex idag? bra. vi är nära vänner.
15. Roligaste personen du vet haha, Josefine tror jag.
16. Vem träffade du senast & vart? mamma i mitt rum..
17. Vad gör du just nu? svarar på frågorna??
18. Vem såg du senast? pappa tror ja
19. Har du nånsin förlorat en vän? ja
20. Din musiksmak justin ♥♥♥
21. Vad har du på dig? myskläder ^^
22. Vad åt du senast? en godis... hihi
23. Vad drack du senast? mjölk
24. En vacker person Justin Bieber♥
25. En snäll person många
26. En gullig person Cornelia Berg♥
27. En jobbig person haha, många de me.
28. En konstig person hmm... jag kanske? HAHH
29. En med magrutor haha. jag har det
30. När skrattade du senast & varför? nyss, åt dem här random frågorna.
31. Ögonfärg olivgrön
32. Vill du ha ditt ex tillbaka? nej.
33. En du saknar Justiiiin ♥
34. Ditt humör just nu Bra!
35. Hur många vänner har du på Facebook? 210
36. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? orkar inte räkna..
37. Har du skilda föräldrar? nej :)
38. Hur många syskon har du? en liten jobbig bror.. haha nejdå men en.
39. Favoritfärg gul!
40. Någon du vill träffa  Justin Bieber!!!
41. Äckligaste du vet banan. usch
42. Godaste godiset allt! wee
43. Godaste läsken coola :D
44. Har du någonsin brutit mot lagen? haha, säkert nån gång.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback