Idag är det ingen vanlig dag, nej för idag är det min födelsedag!

Weeehoo!

Jag fick kläder och Justin Biebers perfyyyym!! ♥

jag blev bara liiiite glad... :P Sen så sa mamma och pappa att dem betalar det sista när jag ska köpa min system kamera också. plus att vi ska äta middag på Åtellet idag. jag älskar er mamma pappa och Traste! ♥


Idag blir det partyyyy med familjen och lite vänner, najsbajs.

Vad ska ni hitta på idag?

Aja, jag möblerade om i rummet igår, så före och efter bilder kommer i ett tidsinställt. eftersom att jag fyller år så kommer jag inte att blogga "live" eller vad man ska säga... kanske lite, har svårt att slita mig från bloggen dåå..

Hörs senare, puss.



Outfit

Kofta: H&M typ förra året...
Byxdress: H&M födelsedags present från Traste.
Tofflor: Indiska Ca 200 kr.
svarta termo tights: Willys Ca 50 kr.
svart linne: Kappahl för några sedan..

Postat av: Anonym

GRATTIS fina du på födelsedagen

Hoppas du har en kul dag och käkar god mat på Åtellet och att du har fest m dina kompisar! Har köpt en present t dig idag! Fortf inga Bieberprylar solly solly no have säger de bara när vi letar...

Kommer ihåg n du va bebis och vi gudmödrar skulle passa dig ha ha, vi spelade trummor och sjöng och du skrek och majsan kom hem tidigt!! Kanske kan passa dig nu istället, lovar att inte spela trummor och sjunga! KRAM snart e vi hemma kanske kan ha delad vårdnad om Selmisen?! GRATTIS igen, vi gillar din dagens outfit snyggt!

2012-03-03 @ 18:12:41

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback