Alva.s och Jossan.

Ska träffa Alva och Jossan snart, om jag får tag på Alva då. Vi hittar på något kul. Men först måste jag borsta tänderna och så.

Skola imorgon igen, efter det låååååånga helgen! Men, det är i stort sätt bara två dagar, Onsdag och Fredag. för på Torsdag har vi "utflykt", asså vi ska springa på borgmästarholmen... helt okej. det blir nog rätt så mysigt, vi har med oss matsäck och så! Sen är det ju helg, denna vecka kommer gå FORT. Skönt! längtar nästan bara till sommarlovet, och till våran klassresa också. Vi ska till vässarö, tar säkert med mig kameran, så det blir nog många bilder! Men det är i slutet av Maj, så ett tag kvar... haha.

Nu ska jag fixa mig, ha en bra dag, hör av mig sen! Puss


Postat av: Anna

Svar: Tack så jättemycket! :)

2012-05-01 @ 13:57:31
URL: http://daich.blogg.se/
Postat av: Emilia<3-Läs om Lizette, Sarah och Emilia's liv:*

Niiiiiceeee blooooogg!!!!:DDD

2012-05-01 @ 15:26:21
URL: http://textmemaybe.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback