Ingen bloggning.

Förlåt, men det blev lite rörigt med begravningen och så. Kanske inte bloggar sådär supermycket, ni vet, mår rätt så bra just nu! Med mina vänner och familj. träffar alla mycket mer än innan, därför blir det inte jättebra uppdatering! vi är ju lediga nu fram till Tisdag nästa vecka, då kanske jag passar på att blogga lite mer.

Nu sitter jag i alla fall här med Cornelia. vi ska snart till ICA och handla grejer till Cupcakes! Gott va ? det blir likadana som när jag och mamma bakade. hoppas de här blir lika mumsiga.

Nu ska vi nog gå och handla, ha en fortsatt bra Torsdag!




hahahhahahhaahahah, vi satt och fotade lite kul bilder. hihi, kram.

Postat av: NICOLE

SV; okej :D ja jag tränar mycket. förr tränade jag gymnastik, fotboll & innebandy men nu är det dans och mycket annan träning :)

2012-05-17 @ 20:27:13
URL: http://nnnnicolee.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback