Cornelia och William

Hola !

Just nu sitter jag i soffan, kollar lite bloggar och facebook. Snart kommer pappa och Traste hem, dem har tränat. Traste fotboll och pappa spinning. Pappa skulle fråga om gymkort till mig också! hoppas han inte glömde :3

runt 20.00 kommer Cornelia och William hit, dem sover här, och sen imorgon går vi till Annelis ( min faster ) hunddagis och är med hundarna :D det blir kul! Därför kanske det inte blir så mycket blogging imorgon. men gör några tidsinställda så blir det nog bra.


Aja, hör av mig senare. Kjam ♥









Postat av: Anonym

haha varsegod! :)

& Tack, följ gärna! :)

haft en bra dag ?

2012-04-10 @ 18:37:26
URL: http://aileenalami.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback