Cornelia ♥



Cornelia Berg. Min allra bästa finaste vän ♥ Jag har kännt dig så länge jag kan komma ihåg, och du är verkligen allt. utan dig, vet jag inte hur det skulle gå. du ringer om du vill prata, jag ringer om jag vill prata. Du är som min syster, och jag älskar dig så hääääääääääär mycket!



Iblan är du lite crazy, och skrattar HELA TIDEN.. HAHA, men det är bara roligt! Vi bråkar ibland, men det tycker jag är ganska bra. eller inte bokstavligen, haha, men asså att vi faktiskt kan bli vänner igen. du är som min syster, och kom ihåg att jag finns där, vad det än handlar om!



Du och jag är inte blyga för varandra, vi kan prata om vad som hälst. och lova mig, att du aldrig aldrig någonsin lämmnar mig, vad som än händer!

Jag älskar dig, du är min allra bästavän. finste syster! ♥

Besök Cornelias blogg: Hääära!

Postat av: cornelia

Syster<333333333333333333

2012-04-05 @ 17:11:32
URL: http://corneliabergg.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback