OCH JA, JUSTIN KOMMER TILL SVERIGE!

migjhierjgoiwrjfoejfioejfeolkfjsokrjfjejjdojdjkdjlslasöeopwerwojrkdvmkjvgikdjmvgierjgios♥♥♥

JAAAA, DET ÄR SANT DENNA GÅNG!!!!!!!!!!!!!! Det står i Afton bladet, och över typ hela internet. Det ÄR sant.

Såhär är det: Biljätterna släpps i Maj, så jag tänker kolla på Ticnet VARJE dag.
konserten i Sverige kommer att vara i Januari, Februari eller mars 2013, vet inte riktigt när, men hoppas på att få reda på det så snart som möjligt!

Det här är helt underbart, jag och Saga var typ crazy sista rasten, vi sprang runt, dansade, skrek, och typ halvgrät... åhåhåhååhåhåhååhåå! Sista lektionen skulle Saga till tandläkaren, vi hade idrott och jag var HELT okoncentrerad, gick inte. hahah, jag bara tänkte på att jag faktiskt ska få se Justin i verkligheten, shit. känns som en enda stor dröm... BÄSTA DAGEN I MITT LIV! <3 eller bästa hitills, bästa komemr vara när jag får se Justin! ♥♥♥

Aa, då vet ni. Puss




( vet att några av er kommer säga typ: neeeeej, inte justin till sverige. åååååhhhhh. men gör inte det, jag är asglad och snäll, låt mig vara det! )


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback