15 saker ni kanske inte visste om mig..

1. Jag har på mig kattstrumpr och katterna har prinsesskronor på huvvet...
2. Jag älskar kött!
3. Gooooodisråttaaaaa
4. Jag är jättedålig på att dansa... men fristående går bra :D
5. Jag sammlar till Canon eos 550d som kostar 5599 med kameraväska och minneskort, jag har typ 1500...
6. Jag älskar jeans !
7. Jag tycker jag är bra med hundar.
8. Jag saknar Cornelia!!!!!
9. När jag var liten älskade jag att hålla på med andras öronsnibbar xD
10. jag tycker min blogg är dålig..
11. jag är nöjd med min design och header :D
12. Jag HATAR HATAR HATAR sprutor!!!!
13. Spindlar är äckliga.
14. Jag hatar när det är för mycket fol och alla vill olika saker. det blir bråk och jag orkar inte det. därför blir jag oftast sur på fester..
15. jag kommer inte på den sista grejen...


Postat av: Cornelia

Hej jag saaaaknar dig meeed!!!<3

2012-02-16 @ 20:24:14
URL: http://alvaocornelia.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback