Letters ♥


Jag nämner inga namn.

Det är ganska mycket som händer just nu, jag förlorar vänner, får nya vänner, tor bort bloggar, skaffar nya bloggar, med mera.
Några saker är jobbiga, vissa helt normala. Det händer saker, mycket saker. jag kanske inte bloggar lika mycket, kanske för att jag är ledsen, eller tvärtom. jag kanske är glad. Men, det blir dålig uppdatering, jag förstör för er. men jag tror kanske att ni kan acceptera det, om det händer något.
2011 var det sämsta året. många nära dog, blev sjuka, mm. Det är ganska jobbigt, men det känns bra nu, det var ju ett år sedan. nu börjar jag om på nytt, allt ska vara perfekt. tycker jag. Jag tycker mycket, och tänker. och när det inte blir som jag har tänkt mig blir jag arg och besviken. det blir fel. jag kanske inte hade varit meningen att bli sur, eller på dåligt hummör.

MEN, man kan förstå det ibland också, det beror lixom på var man menar. om någon lovar något, som att man ska få vara med, och sen bryter löftet, och man inte får vara med längre, då är det okej att gråta och vara ledsen. också visa att personen som gjorde så har gjort fel.
Om den personen fortsätter att vara taskig, säga att du inte får vara med. lämna vännen då. för då har han eller hon lurat dig. en äkta vän skulle inte göra så, den skulle alltid låta du vara med, närsomhälst. det är inte okej att säga något annat.

Jag har flera vänner som ljuger för mig, lämmnar mig, fryser ut mig, herrå nolifers! säger jag bara. asså, jag tänker bara vara vän med vänner som älskar mej, inte som är taskig mot mig. vad är det för vänner?
Om du vill vara min vän, visa det då på rätt sätt. Om du är taskig och inte låter mig vara med, då vill du ju antagligen inte vara med mig. för då skulle du inte göra så.
Just nu, precis nu, bråkar jag om detta med två "kompisar" på facebook. jag tycker själv att det är ganska omoget, men det är ju jag. Vi brålar om en himla häst. varför lixom? whats the point? ingen tjänar på att bråka. Men dom två har bevisat för mig att dom inte vill vara mina vänner, okej, deras problem. jag är såklart ledsen, jag vill inte bara förlora två vänner på grund av en HÄST. men sure, deras val. dom har svikit mig. dom gjorde fel, jag gör till baka. men dubbelt så mycket. jag vet att man inte ska göra tillbaka. men jag gör så, jag tycker att det blir bäst. man får lixom känna på hur det känns då, fast det kanske gör lite ondare. puttar du mig, jag puttar dig. så är jag. så funkar jag. jag tycker det är rätt.
Jag ville inte förlora två vänner från början, men dom gav mig inget val. Hoppas att NI tar åt er. asså inte ni läsare.




Jag kanske inte värkar så stark eller stor. men jag är det. jag är äldre innombords än många i min klass, Som är så omogna, dom tror dom är coola, dom tror dom är tuffa, dom vet att det är så. eller ? Dom tycker att dom är bäst, kan göra allt och alla kommer skratta. och när det inte blir så skrattar dom själva. inte äns på riktig. kanske inte ett problem, men det stör mig. och det värsta är att må¨nga tycker att dom är coola, roliga, och bäst. Dom var mina vänner. dom vet inte att jag känner såhär. dom vet inte att jag tycker dom är omogna eller taskiga. men jag vet det. Dom har funnit varandra, visst askul för dem. men hur känner jag? Jag finns också. eller inte för dem, där fanns jag. men nu är det bara dem. dem dem dem.
Jag vill inte skriva ut om er här på bloggen, för jag vet att ni läser den.
Men, ni har gjort mig ledsen, ni har svikit mig.

Jag har bara några vänner kvar som jag kan lita på. dom tänker jag inte lämmna. jag älskar er som finns där, er dom älskar mig. ♥



Den 17 Februari ska vi ta en spruta i skolan. Ni fattar inte hur lesen jag är över en sådan liten sak.. men det känns hopplöst.
sist jag tog spruta var typ ett år sedan. jag kommer inte våga. det är en NÅL som någon pressar in i mig. EN NÅL.
Den kanske bara är 1 CM, men det är en NÅL NÅL NÅL NÅL NÅL NÅL. en jäkla nål som förstör en del av mig.
Jag är inte rädd för att det ska göra ont, eller jo, kanske lite till viss del. men det värsta är att det är så äckligt. Min skolsköterska ska stoppa en nål i min arm. uäck ! Men, det kommer hända. och jag måste. annars kan jag bli sjuk. peppa mig lite hära va !





Ja, det var lite problem jag har just nu. nu ska jag kolla på melodifestivalen, för att jag måste. och sedan ska jag ladda upp bilderna från igår. pussss ♥ 



Postat av: Malvina Porsmyr

Jag älskar dig!

Vi måste träffas mycket oftare! ♥

2012-02-04 @ 21:29:01
URL: http://malvinaporsmyr.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vi älskar dig massor, Fam Berg ;-)

2012-02-04 @ 21:33:44

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback