Nu.

Näääej. imorgon efter skolan ska jag gå till biblioteket och hitta en bok om Venezuela. FINNS JU INGEN FAKTA PÅ INTERNET ! någon som har lust att följa med?

Nu ska jag i alla fall kolla på Sveriges mästerkock, som börjar om typ 5 minuter. Det är jätteroligt!
Lovade ju er ett låååååååååångt inlägg, om lite alltmöjligt. skriver det imorgon när jag kommer hem. för nu tänker jag sätta mej i soffan med en skål fruktsallad och en filt.

Ni får ha det bäst av alla som har det bäst. puss.



hihi, när jag hade tagit bilden älskade jag den. jag hde den som profilbild på facebook och allt, och ja, den är ju faktiskt lite gullig. hur gammal kan jag ha vart? 10 kanske? eller möjligtvis 11.

herrrråååå ♥


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback