Hej igen!

Är tillbaka! Jättelåg statestik, men den andra bloggen blev sämst och jag saknar att blogga, så, här är jag igen! Nu är det äntligen sommarlov, känns supersönt! Bara vädret som förstör allt... aja, får tänka det posetivt, jag är iallafall ledig. Idag ser min dag ut såhär, först ska jag och två kompisar ner till ICA och köpa Justins nya album Believe!! åååååååhhhhhh överlycklig! den skivan kommer sitta i min radio eller vad det nu heter ( ahahahahah ) hela sommaren! Och när jag inte är hemma kommer det vara Spotify som gäller, jupp, är helt Bieber tokig just nu... moimoi. När jag har vart på ICA så går jag hem, äter lunch och tar Selma på kiss. sen klockan 2 ska jag träffa min klass på en liten ö som heter borgmästarholmen, där ska vi ha lite picknick och bara mysa i solen som inte finns.. haha, men vi skilljs åt efter lovet, börjar i olika skolor eller klasser, därför så ska vi träffas några gånger under lovet. klassen har ju licom hållt ihop i 7 år, vissa har börjat senare å vissa hur slutat, men några har gått där med mig i 7 år! det är halva mitt liv! ÄLSKAR ER 6-B! ALLA!  

Juste, har fått nya blogg.se, fattar typ inget... förra var bättre, tycker jag. men kanske kul med lite föändring...? aja, lär mig väll nån gång iallafall. Nu måste jag iallafall plocka bort frukosten och ringa Josefine och Alva. 

Hör av mig sen! Puss!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback