har bajstråkigt

Tänker om jag ska ringa npn kompis... har tråkigare än någonsin... :( kollat alla bloggar jag läser, kollat facebook, twitter och kommentarer. gulliga ni e allihopa, förrästen!  länka gärna era bloggar så jaghar något att göra! haha. men ska snart göra en kopp grönt te, ta en filt och sätta mig framför teven i mitt rum. ELLER, träffar jag nån kompis och gör något roligare, typ något galet. har såhääär stor lust att göra något speciellt, men vat inte vad! typ åka till USA! Det vill jag göra! exakt nu! usch, ibland önskar jag att jag hade pengar till det! Hihi, får nog spara ett tag..

men allvarligt, vill göra något galet. NU! utan att låta det vara omöjligt! men antagligen kommer det bli te och teve istället... hahahaaa tråkigt sommarlooov...



Bilder från idag, ( tagna med Lindas kamera, jag glömde min.. )



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback