Hemma!

Blev lite senare än sagt, men hoppas det är okej.
 
Min midsommarafton var jättebra, full med skratt och flams ! När vi åkte hem åkte vi direkt till Cornelia och Wille, åt tacos, kollade filmer och spelade spel. Sen kom mamma och pappa dit på middag, lax. Vi åkte med hem och Sov. klockan halv 10 i morse hämtade Cornelia och William mig och Traste, vi åkte till deras mormor i Svanberga och hade bara jättemysigt. fikade, åt god mat, spelade Monopol, var ute, kollade film, och skrattade en massa. Nu sitter jag här hemma och googlar på nyttig frukost till mig... är SÅ trött på flingor och mackor. det ända som finns typ ?
 
Men kanske blir det fruktsallad med yoghurt, eller något annat mumsigt. har ni nån bra idé ? Något som jag kan göra själv, mamma och pappa har åkt till jobbet när jag vaknar... Tacksam för hjälp!
 
Iallafall, bilder från midsommarhelgen kommer antagligen idag, eller imorgon. det får vi se! Men dom kommer iallafall..
 
KRAM ! ♥
 
 
haha, söt bild på min puff.
 
 
 
 
 
Nån mer än jag som längtar? Hoppas den blir lika bra som del 1...

Postat av: JOANNA

vad ska du göra idag?

Svar: vet inte riktigt, bara ta det lugnt typ. du ?
Alva Fjellström

2012-07-07 @ 12:32:01
URL: http://pelargonen.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback