teve..

Tänkte bara säga godnatt... har haft en jättebra dag, först så vaknade jag, åt mackor och oboy, myste i köket med Selma. Sen ringde Julia, vi gick till badstranden och låg och solade i nån timme, träffade även Cornelia och hennes två kompisar där. Sen gick jag hem till mig, åt nudlar och solade på verandan. Sen gick jag in, satte mig vid datan i några timmar, sen åt jag middag, Fiskgryta. Sen, satte jag mig vid datan igen, sen träffade jag Josefine, Hannah Jacob och Gustav, pratade om lite allt möjligt och skrattade en massa.
 
Nu ska jag iallaffall gå upp och kolla på teve, sen somna gott i min säng ♥ vet inte hur det blir med bloggningen ute på sjön, annars kanske jag fixar lite tidsinställda. Puss.
 


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback