Fest..

Hej!
Har ju inte bloggat sen i Torsdags, men igår, ( fredag ) hände mycket, :
först skolan, nationella prov och puuuhhh... sen stan med alla tjejerna utam Hannah, Ebba och Alva.s vi skulle handla en present till Alva.s, och Ebba ch Hannah ville inte vara med på det.... men vi köpte massor fina saker, perfym, mascara, spa grejer, och massor mer. sen kom jag hem, hade glömt nyckeln så jag var utelåst i en halvtimme, försökte ringa mamma, pappa och Traste men ingen svarar.... tillslut ringer mamma upp och hon får tag på Traste, Jag möter Traste och tar nyckeln... då har jag en halvtimma innan festen! jag byter om, sminkar mig lite, packar, hinner inte duscha... och sen kommer Sagas mamma och hämtar mig och jag åker dit med Julia och Saga.

Vi hade jättekul på festen och Alva blev jätteglad för allla presenter. Det var jättekul, tack Alva!

Sen idag så gick jag ner på stan med Jossan och Alva.s, köpte en parfym och lite annat smått och gott. Ikväll kommer Anneli, (faster) och hennes shäfer Dogge, vi ska äta tre rätters middag, och det kommer bli kul.

bilder från festen kommer så fort Linda och Julia har laddat upp dem, dom hade systemkameror med sig så dom fotade massor! Puss !





Lite bilder från I Torsdags, Linda har fotat, med kamera: Pentax K-R


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback