hnjyäergs

skrev ett låååååååååååååångt inlägg men råkade kryssa sidan. LFHUONGTMCF,VRC ååhhh.
orkar inte skriva om allt. så skriver bara lite..

Men skoldagen gick fort, och det var ganska kul. Vi gjorde övnings grejer för nationella proven. dem börjar i veckan.. kul.. eller? Naajee. Men det går säkert bra. bara att första är imorgon och vi kommer sitta i TRE TIMMAR. ödfkjgmr.

Efter skolan gick jag ner på stan med några kompisar, det var kul! Köpte inget förutom mellis... för hade bara med mig 70 kr... men ska ta med mera nästa gång, hittade ett par supersnygga byxor som kostade 200 typ. Sen hittade jag många fina tröjor, men jag fyller snart år, så kan inte köpa hur mycket som hälst! haha.

Aja, nu måste jag göra Engelska och kanske lite SO. pusss



HAHAHA, den här bilden har vi garvat åt hela lunchen. hahahhaha..


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback