Så jag ser den..

Fem bilder som gör mig glad
En person som betyder mycket för mig.
tio sanningar om mig.
en gammal bild.
två webbsidor jag ofta är inne på.
en blogg jag läser varje dag
någon jag saknar..
två saker jag längtar efter.
två saker jag inte klarar mig utan.
en bild från när jag var liten
15 saker ni kanske inte visste om mig..
En sak jag önskar jag fick uppleva igen.
min profilbild på facebook.
En bild jag har tagit som betyder något.
En bild på dig som du är nöjd med
En film jag kan se om och om igen utan att tröttna.
någon/några som får mig att må bra.
En bild på mig och en kompis.
Någonting som jag vill göra i just denna sekund.
Någonting jag saknar väldigt mycket.
En bild på mig och ett syskon.
En bild på min mamma när hon var yngre
En bild på mig och min närmsta vän.
En bild på någonting jag älskar att göra.


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback