Söndag

Haaajjj på daaaajj.
Idag är det Söndag, mitt schema för dagen:

• Duscha
• klä på mig, osv..
• städa i think..
• Lunch.
• Någe kul... :P
• Spanska läxan...
• Middag hos fina vänner.

Det är min dag, ungefär. och det kommer nog att bli kul! om man tar bort städa och läxa då... haha.

Videon igår gick inte bra, jag kunde inte ladda upp den för den var i fel filformat, och nu kan jag inte änns öppna den. KJ>idfrhtijofdåfplodmslöaed huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Kanske måste fixa en ny... aaaaahhhhhh -.- Cornelia, om du ser detta, vi kanske kan göra en tillsammans? om vi ses på lovet? :D

Aja, nu ska jag... vet inte... något. herrå.












Postat av: Kolla bloggen så vet du vem jag är..

Vem ska du äta middag med? ;)

2012-02-26 @ 10:46:50
URL: http://hannahmarsvin.blogg.se/
Postat av: Emma

Din blogg är super bra, besökerden så ofta jag kan :D <3

2012-02-26 @ 10:57:00
URL: http://svanbergss.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback