Bästa dagen! ♥


Ska förklara den här dagen på enklaste sätt. läs om ni orkar... HAHA.

Först gick jag till skolan. Jag kom in i nollornas klassrum och dem var det sötste jag sätt typ.. hahaha. nej men.. :)
Vi hjälpte dem att skriva tal 1 och 2... haha. och sen lekte vi. efter det gick vi ut på rast. då spelade jag fotboll med en lite kille som hette Vincent. Jag gungade också med två små tjejer, Lina och Andrea hette dem.
Efter det gick vi in och jag fick läsa för dem, efter det körde vi "ett skäpp kommer lastat".
Skolan flöt på, alla var gulliga och ville prata med mig och Josefine. man känner sig ju typ älskad... Haaah ♥
På skolgården fanns också väääärldens sötaste unge. Tilde hette hon, hon var kort, hade långt ganska ljust hår med lugg och världens största brunaste ögon. oohhh jag dog.. hhaaha nej men.

Efter det gick jag hem med Julia. Vi åt mellis och tårta, och fixade läxorna. efter det gick vi till rundvägen ( i 5 minuter typ.. HAHHAHAH ) för att jag och pappa skulle köpa ny cykel åt mig. den var ganska fin. begangnad... hmm... aja. bra ändå.

Sen gick jag hem, åt middag på 10 minuter, och bytte om till "smutskläder" eller vad man säger... Asså jag skulle ju till stallet med Julia.

I Stallet var det jättekul! Vi gosade med hästarna, kollade på när Julias mamma red, borstade hästarna, och Julia lärde mig lite hur man kratsar hovarna och så. det var askul. det var en jättecool häst, den var mörk brun med ljus man. tufft. Efter sommaren ska jag kanske börja på ridning, har en sak att berätta som jag inte har sagt än, men det tar jag en annan gång...

Tack Julia och Kristin för en rolig dag i stallet!




I Sveriges mästerkock vann Sigrid. som jag hejjade på. yaaay. det var ju lite kul. Grattis Sigrid! ;)
Nu är klockan kvart i 10, jag ska snart sova. nationellt prov i Matte imorgon... ååh. aja, det går säkert ganska bra. får jag hoppas... haha.
Annars händer inte så mycket i morgon, ska ner på stan med Julia efter skolan, ( måste fixa hennes födelsedags present, hon har fyllt 13 och ska ha sin fest på Fredag! ) det blir kul, partyyyy! Fest hos Julia! kul är att hennes pappa heter Magnus, kallas Mange. Asså Fest hon Mange! Haha, lite kul faktiskt.

Aja, ni kanske inte orkade läsa detta... haha 2 år långt inlägg.... jaa.. men ses imorgon eller någe. puss.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback