Läxor..

När Traste har duschat ska vi fixa läxorna... ja, det kommer nog gå ganska fort ändå.

Jag kom nyss hem från Anneli, ( Min faster ) hon fyllde år. vi firade henne med tårta och bullar. namnam hihi.
Dogge, hennes hund var där också, haha såklart.... o.O Men det var mysigt!

Imorgon blir det roligt, det är nämnligen såhär:

Förra veckan hade vi nationellt prov. muntligt i matte. vi behövde våran lärare, och den andra 6ans lärare till det, så den här veckan ska min lärare vara med den andra 6an, för dem ska göra prov. så då ska vi vara i olika klasser hela dagen! Jag och Jusefine ska vara med nollorna! Nice!
Efter det ska jag med Julia till stallet och kolla på när hennes mamma rider.

Bäääästa dagen ever. aja, måste plugga nu. ses! Puss.




( brist på nya bilder... )


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback