Måste bara skriva om värdens sötaste 1 åring..

Hon heter Felicia. Vi träffade henne i parken idag. hon bor på rundvägen ( parken ligger där, i rundvägen) Josefine kännde henne. så Felicias mamma frågade oss om Felicia fick komma ut och leka med oss, vi sa såklart ja. och vet ni..? jag fick bära henne, men så fort jag släppte ner henne på marken så sträckte hon upp armarna mot mig igen och sa " mamma ". det gjorde min dag. Hon tyckte om mig lixom. jag blev väldigt glad. hon vill bara att jag skulle bära henne hela tiden. ( okej inte hela tiden, jag överdrev.. )
det var sååå sött. imorgon ska jag, Hannah, Josefine och Julia dig igen, och fråga om vi får "passa" henne. kanske att det kommer en bild. hon är övergullig. ååh. Felicia.

ville bara säga det. blev så himla glad! Puss




Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback