Godnatt!

Åh vad trött jag är nu, har precis kollat bra film med mammsi, pappsi och Traste. Mysigt, och jättebra film, Johnny English.

Nu ska jag sova, tidigt imorgon hos Julia, sen går vi ner till bussen och åker in halv 11, alltså är vi i Stockholm typ klockan halv 12. Då kanske vi äter lunch, eller lite senare, och sen kanske vi kollar in Bieberparaden och sen shoppiiiing!!! kul det kommer bli! Varken Jag, Julia eller Josefine har Iphone, så det blir ingen bloggning förän jag kommer hem tror jag.. men kanske fixar lite tidsinställda om ni har tur ;)

Sov gott, Puss ♥



Jättefin bild på Julia och Jossan ♥

Postat av: Hannah

Asså sluta komma med nedsättande kommentarer hela jvla tiden. Det är irriterande, men ha gärna en åsikt. Men håll den för dej själv. Om du inte vill läsa min blogg pga det här eller nåt så fine. Hejdoooo.

2012-05-18 @ 23:46:18
URL: http://blä.se
Postat av: BLÄ

Emh .. jo ? Du börjar meningen med att säga emot mig. Nejmen .. ? Va konstigt. Vem var det som gick iväg ifrån maten sur som häxan surtant för att vi sa emot här för någon vecka sedan. När Julia sa att det var farligt att sola. UNDRAR vem det var ..

2012-05-19 @ 14:35:48
URL: http://hannahmarsvin.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback