Godnatt!

Nu så ska jag sova, klockan är snart 10 och jag har spanska imorgon, alltså börjar vi 8... mysigt... nej. Men, förslåt för dålig uyppdatering idag, också.. men efter skolan gick jag med Saga när hon slingade håret, det tog över två timmar, så sålänge gick jag på stan med Julia och Alva.s. vi kollade på kläder, smink, och massor mer. sen gick vi till Saga igen, och hon var inte klar än hon frisören, så vi gick hem och väntade. Julia skulle hem och rida, men jag och Alva åt några mackor och sen gick vi upp å vek tvätt... sen satt vi vid datan ett tag, och sen skulle Alva hem. Saga skulle äta, och se kom hon till mig, ( hon vart JÄTTEFIN i håret! verkligen somrigt med ljust! ) vi hoppade studsmatta, åt glass, fikade kakor och bara pratade.

Alltså har jag haft en jättebra dag, det är min ursäkt till att jag inte bloggat! Men, nu är jag superdupertrött. Så, vi ses imorgon. Krams



Härlig sommarbild på mig och Saga från igår! ♥


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback