Ingen bloggning idag

För att vi hade kvisthamra kutar, det gick bra. jag sprang 9 varv på 45 minuter, ett varv var ungefär 600 meter. nöjd!
Vi fick sluta tidigare, vid 2 eller så.

Efter det gick jag ner och fikade på stan med Julia, Saga och Alva. Sen skulle Alva på cello och Saga på dans, så jag och Julia gick och kollade på lite skolavslutningsklänningar :D har nte hittat nån JÄTTEFIN än.. :( Hittar säkert något bra sen!

Efter det gick jag hem och åt middag. Sen ringade Alva och undrade om jag ville hänga med och prova orientering, jag sa ja, och hon hämtade mig. vi åkte dit och gick ett spår. sen gjorde vi lite "lekar" och fikade. det var mysigt!

Alltså har jag haft ganska fullt upp.. hur har eran dag varit?

Nu ska jag ta lite fika och sen sova. Puss


Postat av: Linnea

Bloglovin byte? Var gärna med i veckans blogg.

Kram <3

2012-05-04 @ 14:43:32
URL: http://beeyoourself.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback