Morgon!

Godmorgon allihopa! Ska snart klä på mig och så, och sen va med Julia och Jossan. Vi ska hitta på något kul, vi pratade om att baka och jogga, men vi får se.

Hur ser eran dag ut?

Just nu så sitter jag och kollar lite bloggar, och vilar. hihi. Juste, vi hade jättekul igår! Jag julia och Jossan. vi gick ner och kollade Norrtälje marknad, köpte lite godis och gick hem. vi hade picknik i en park och så fotade vi oss i snygga klänningar. sen hade vi Spa hos Julia, ansiktsmask och noppade ögonbrynen. aj.. haha. Jag hade med mig kameran så bilder kommer sen när jag har ränsat :) Vad säger ni om det?

Kram!




Postat av: Linnea

SV; asså vad du ska göra idag? :)

Kram

2012-05-06 @ 09:44:08
URL: http://beeyoourself.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback