Saga sover här!

Hej!

Efter att jag och Alva hade gymmat i något mer än en timma så gick vi hem, jag tog en dusch och ringde sedan Cornelia. Hon kom hit, och sen mötte vi Saga och gick ner på stan. vi åt Subway, kollade i affärer, och Saga köpte justins perfym "someday"  Jag har redan den, och Cornelia också. Den luktar i alla fall jättegott, !

Sen gick vi hem, hoppade lite studsmatta och fikade lite. sen så åkte Cornelia hem, och jag och Saga hade en ansiktsmask. Nu skulle Saga hem och äta å kolla Bio med familjen, sen så kommer hon hem hit och sover här! Mysigt!

Vad ska ni hitta på ikväll?

Ska iallafall äta lite middag nu, ha det så bra!




Ojojojojoj, hur kunde jag leva med att ha luggen sådär lång? haha...



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback