Stockholm.

Åh vad kul vi hade det i Stockholm! Skulle ha fotat, men tänkte inte på det... Hoppas det går bra ändå. Jag köpte bikiniunderdel, skolavslutningsklänning, morsdags present ( kommer upp på bloggen vad jag köpte sen, vet inte om mammi kollar bloggen ) och Ett armband som mammi ville ha. ( hon betalade armbandet ) Vi åt lunch på mc donalds, och, jag fick tillochmed 150 kroner kvar!

Tack för en underbar dag Julia och Josefine!

Måste göras om nån dag! Vi gick inte på Bieberparaden, för några andledningar: 1. Julia ville inte 2. Vi fick inte riktigt, det är lite osäkert ställe, plattan där paraden var. 3. Vi hann inte.
Men, vi hade kul ändå, och det kommer fler Bieberparader!

Just nu sitter jag och moffar i mig godis, åt precis lasagne till middag. Ha en fortsatt bra Lördag, hör av mig lite senare. Puss




( bilder på grejerna jag köpte komemr såsmångingom! )



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback