Tänker...

Har tänkt på en sak ganska länge nu, är jag verkligen en sån som gillar att blogga? eller gör jag det bara för er skull? När jag har tänkt efter, tycker jag faktisktinte att det är SÅÅ kul.. det är jobbigt att hela tiden tänka, Måste blogga, annars är jag dålig, osv. Så vet ni? nu när statestiken är så låg, inga kommentarer osv, tar jag en bloggpaus. Är tillbaka när statestiken är hög nog, kommer fixa ny design, och börja om på NYTT! För, det känns tråkigt att göra dethär, men får se när jag kommer tillbaka.

Sålänge kan ni i alla fall följa mig på instagram: alvabieber eller Twitter: alva_bieber

Hoppas ni får en awesome tid utan mig, och att vi ses snart! KRAM! ♥



Jag älskar er! ♥


Postat av: majs

BLOGGA NU!!!!!!!



Justin Bieber <3 ;)

2012-05-31 @ 15:38:55
URL: http://hannahmarsvin.blogg.se/
Postat av: william

så söt hund:D



SV; Naw tackar så himla mycket:D Blir så glad^^

Och säg gärna vad du tycker om mina "Fairy in the woods" Modellbilder som jag har tagit:)

2012-06-03 @ 15:01:22
URL: http://funnyones.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback