Hos Linda!

Sitter hos linda, vi har vart ute och fotat för ett tag sedan. det var kul! Bilder kommer när jag är hemma, tog inte med min sladd... men det blir bra.

Min skoldag har vart okej, som alla andra dagar... usch villken tråkig blogg jag har. inte konstigt att ingen vill läsa den! haha, nej, men..
kommer ett långt inlägg sedan, kanske inte idag, men senare i veckan i alla fall! Får se hur det blir med det... har lovat er det nu i alla fall :)

Just det, om statestiken... såklar att jag blir lite besviken när det gått ner så mycket, kanske ska börja med länkbyten igen? tror det. behöver lite nya läsare.. Men i alla fall, ni som läser, älskar er, och utan er, ingen blogg! Ni är lixom det bästa med hela blogg-grejen. så sluta inte läsa min blogg! ;) Sålänge kan ni väll gärna länka min blogg på era bloggar, jag kan ju länka era också om ni vill det :P  Men vorre kul om ni kommenterade era bloggar, så jag kan läsa era ! vet ju lixom villka som läser min blogg lite mer då.

Men, nu kommer Linda, så ska vara lite social med henne nu. Puss!






Högst uppe Linda idag, och sen en bild på mig från i somras, vaaaaad jag har förändrats! Ser inte ut som jag! eller jo, men inte lika mycket! sötare då ju... hahahahhahahhaha ska hem nu, Puss ♥


Postat av: Linn - Queen of awesomeness ^_^

Sv; Tack så mycket <3

2012-04-18 @ 18:33:22
URL: http://photobyliinn.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback