Grattis Justin Bieber ♥

Idag blev Justin Bieber 18 år.. kan inte fatta att han har blivit så stor, så fort! finafina Justin!

Justin är inte bara min idol, utan min allra allra största förebild. han har kommit sååå långt i livet, och lever sin dröm. Dem som hatar Justin Bieber, asså jag fattar inte. hur kan man hata någon som inte har gjort något fel? för att man tycker att han e ful ?

Justin är värdens bästa person, han vet så mycket och är otroligt mogen för sin ålder!

Justin! Vi älskar dig! och strunta i dem som försöker trycka ner dig! du har oss!

En liten kille föddes den 1 Mars 1994 på St Judes hospital klockan 12.56 våning två, rum 26.
Han gick med i en musiktävling, vann inte, men kämpade vidare.
Nu är han typ värdens kändaste människa.
Och ALLT det, har du fixat till Justin. och jag älskar din mest av allt. du är min värld.

Hoppas du har hast en bra dag! ♥

 







I Love You ♥

Postat av: Anonym

Sorry men bild 6 är fake. Det är inte justin! <3

2012-03-03 @ 02:48:28

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback