Boy beliebers

Killar som gillar Justin Bieber

Läser hela tiden, överallt om killar som tar självmord för att dem blir kallade bög, eftersom att dem gillar Justin Bieber.
Man får gilla vem man vill, det är helt äns egens val, och jag blir så ledsen när jag läser om att folk dödar sig själva på grund av att dem inte får tycka vad dem vill... Lixom? vad är poängen atta kalla någon bög som inte är det? då har man bara fel, och man vinner inget på det.

Killar som vågar säga att dem gillar Justin Bieber är sjukt mogna och modiga som faktiskt vågar stå för vad dem faktiskt tycker.
Jag menar inte att om man inte gillar Justin är man omogen, för så är det inte. Man får tycka vad man vill om honom, men låt oss beliebers bara vara.


tänk efter innan du öppnar munnen. du kan faktiskt såra någon.

Postat av: Linnea

SV; okej gud vad snällt tack så jätte mycket! Gulligt av dig :)

Kram <3

2012-05-04 @ 22:31:53
URL: http://beeyoourself.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback