Josefine, Alva och Hannah.

Hej!
Idag gick skolan fort, på träslöjden gjorde jag en Justin tavla och ett kors till min döda hamster, efter skolan gick Alva, Jossan och Hannah med mig hem, jag bytte om till smutskläder, och sen gick jag och Alva hem till Alva och tröck i oss 3 pannkakor ivar. Sen åkte jag, Alva, Jossan och Hannah till stallet och gosade med hästarna. Alva och Hannah red ju.

Kanske skulle det vara kul att prova rida? fick faktiskt en favorithäst, Olliver eller en annan som jag inte kommer ihåg vad den heter... men aa. det var kul!

Nu ska jag faktiskt träffa Jossan å Alva igen, vi ska hitta på något. Cupcakes bilderna kommer... är lite lat och orkar inte ladda upp, men nån gång i alla fall.

Ha en bra fortsatt dag, kram.



haha, aaww!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback