Sitter på bussen.

Med Julia och Josefine och har kul. Snart är vi i Stockholm och har ännu roligare, tror det här bli bästa dagen på länge?!

Några saker jag faktiskt ska kolla efter:

Skolavslutningsklänning
Bikini underdel
En grej som jag sklle köpa till mammi, typ ett halsband.
Lunch såklart,
kanske ett par vita shorts
någon Justin affisch eller så?

Det låter väll bra? tror inte äns jag hittar allt, men får se hur det blir. Hoppas ni får en lika mysig dag som jag! :D♥



( tidsinställt inlägg, så tyvär ingen ny bild... )

Postat av: ♥We dance for laughter♥ AnaiisWilson

Så vacker du är , lite tokig på den där bilden men du är så söt alva ! Jag gick inte heller på paraden , skulle ha det men det var dåligt pkanerat av dom så vi avbokade det.

kram

2012-05-19 @ 21:27:47
URL: http://anaiiswilson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback